TUIJTEL EN ECC GAAN VOOR IDEAS

Drukkerij Tuijtel in Hardinxveld Giessendam staat bekend als dé duurzame kwaliteitsdrukker van Nederland. Om ook aan de groeiende vraag voor online marketingdiensten te kunnen voldoen, werd een nieuw merk in de markt gezet: ECC (Excellent Crossmedia Concepts). Aan L5 werd gevraagd hier een merkstrategie en identiteit voor te ontwikkelen. IDEAS FOR PAPER en IDEAS TO MEDIA werden de pay-off's van de introductiecampagne.

1 WERELD, ONTELBARE MOGELIJKHEDEN

Door een duomerk voor print en media te ontwikkelen, wordt er een breed aanbod in de markt gezet. Dit valt onder het hoofdmerk TUIJTEL HOLDING. Een klant die drukwerk bestelt, heeft ook behoefte aan online mediaproducten en diensten en andersom werkt het ook zo. Dus levert Drukkerij Tuijtel ook, zoals we gewend zijn, de printobjecten bij campagnes en events.

Voor het ontwikkelen van de nieuwe identity en campagne werkte L5 samen met fotograaf Richard de Bruin.

TUIJTEL ideas to paper

ECC ideas to media

De website is gebouwd door onze webpartner PIXEL DELUXE